Internetowy system obsługi karty elektronicznej

 

Komunikat

W celu dokonania właściwego wyboru biletu, pasażer przed zakupem biletu przez Internet powinien zapoznać się ze szczegółowymi warunkami Taryfy biletowej.

Jeżeli podczas kontroli biletów pasażer okaże niewłaściwy bilet, kontroler biletów zobowiązany jest nałożyć opłatę dodatkową, a MZK nie będzie miał możliwości formalno – prawnych uwzględnienia odwołania.

Szanowny Kliencie, jeżeli zamierzasz dokonać płatności przelewem elektronicznym, uprzejmie informujemy, że przelewy elektroniczne dokonane za pośrednictwem Citibank Handlowy, SANTANDER BANK S.A, ING Bank Śląski S.A., Plus bank, Alior Bank, Credit Agricole, BNP Paribas, są realizowane w trybie półautomatycznym. Zaleca się aby dla przelewu półautomatycznego składać zamówienia conajmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem (tj.2 dni robocze przed rozpoczęciem ważności biletu).

Uwaga!!!
Uprzejmie informujemy, że wszystkie wiadomości i potwierdzenia z Systemu Obsługi Karty Elektronicznej są wiadomościami automatycznymi i z tego powodu mogą być kwalifikowane przez programy pocztowe, jako SPAM lub wiadomości do usunięcia.
Jeżeli w ciągu 15 min. po zakupie biletu nie otrzymasz e-maila potwierdzającego dokonaną transakcję, sprawdź, czy list nie znalazł się w folderze niechcianej poczty (SPAM lub "wiadomości - śmieci").
Upewnij się także, że w ustawieniach twojego konta pocztowego nie jest włączona opcja automatycznego kasowania niechcianej poczty.